kengkawan

Khamis, Disember 8

amani demam+selsema


Hari Isnin aku cuti sebab bs blk ganu,kenduri arwah ayah katenye,
hari Selasa start hantar budak bertiga tu..ptg jer
bs sms dak amani demam+selsema,alahai susah hati kemain lg
duk mikir jer..badan jer kt opis hati,otak suma kt sana..
nii mesti berjangkit gan sepupu dia minggu lps...
1st time demam sejak lahir tp xde la panas sgt...
cuma dedar jer badan dia...nk beralih bulan kot..
selsema pon agak teruk gak spai tdo pon
xlena mlm kelmarin...huhuhu
sampai aku kena sedut la hingus dia...
xpa la demi anak tersayang....

ummi tampal setem kt dahi saya..:))

eh xnmpk pulak..37.1 suhunye mlm td..

pakai cool fever jap jer kt dahi tu..pandai lak dia tonyoh2
gan tgn..terus x lekat..last2 aku tampal kt belakang dia
sebelum nk tdo tu merengek jer nk tdo beriba..
lps tu alhamdulilah setelah di sedut hingus tu
lena dia tdo,xde dh bunyi soksek2 napas dia
,xyah angkt masuk buai pon mlm td...
elok jer dia tdo sebelah ummi...
bgn pg td pon lewat gak..7.20pg,klu x 6.30pg
dh bgn...bgn pagi td pon ceria jer...
xde merengek...senang sikit hati ummi..


saya baru bgn terus ummi snap muka saya..muka terkejut la ni..


suhu pon dh turun..36.4
alhamdulilah....



Tiada ulasan: