kengkawan

Khamis, November 10

Setahun menghilang

Assalamulaikum..pembuka bicara..

amboi lama nye aku tinggal blog ni,sampai bersarang dgn cerita hat yg dh lama..
agak dekat setahun lebih gak...last post aku raya  puasa thn 2010..skrg raya haji pon
dh lepas...lama sunggguh..dari ank 2 spai dh masuk 3 skrg ni..hahaha..
spai user gan password pon aku x ingt..sib baik la ada teman
baik ku pija dpt kan blk  user gan p/w tu..makaseh mapiza...lebiuuuu..

tetiba terasa nk berblog blk,saja suka2 nk isi masa lapang kt opis ni....maklum la dtg keje on pc mgadap fb je tu la keja aku..skrg rasa dh cemuih dh....
sepanjang x update blog ni,aku sebenornye preg..tu yg xde mood,malas semuanye ada...

hujung bln 7 lps aku dh selamat melahirkan ank ke 3..ppuan lagi kali ni..alhamdulilah..
tu dia sebulan la aku kena berganti puasa...sehari belum terbuat lg..adoi la..
taraaaa...bby aku ke 3..Nur Danisha Amani di beri nama..
bermaksud..berpengetahuan dan cita2 ku..skrg dh masuk 3bln lebih dh..hehe

                                             day18..  masih merah kulitnye...tp ramai ckp gelap..


                                       betul org tua2 ckp..ibu jg kita dr kaki sebesar 2 jari..huhu

                                        
                                           sangat suci wajah mu wahai anak.....

                                                    manja ummi dh sebulan....

                                          adik masa 2bln lebihh....

                                   yeahhhh adik dh hampir nk meniarap ni ummi...2hr sblm msk 3bln

                                    1 hari sebelum msuk 3bln..yihaaaa adik dh leh nerap..go my girl

                                           adik dh 3bln...kembang2 idung tu tgh meneran..hehe..

sekarang dh pandai menyembur air liur..adoi..adik sib baik la rambut ummi ni lebat..x larat dh
nk menyapu rambut bertaburan kt lantai tu...huhu..
buat masa ni cerita psl bby baru je lah ye..sok2 sambung cite pasal kakak2 dia lak..hehehe.
cukup la kot takat ni...ada byk lagi nk cerita..sambung esok lak...:)


Tiada ulasan: