kengkawan

Jumaat, November 18

Cinta Fitri

Sekarang ni suka sgt melayan sinetron indon....punya la byk episode,merelet2 lak tu..tp
aku suke..hehe...startnye masa dlm pantang tu hari la..mana tak nye siap angkut
tv ank aku msuk dlm bilik aku duk melayan cerita ini...dh start keja lps cuti bersalin ni pon
aku x ketinggalan tgk..tiap2 hari time lunch 12.30 mesti blk umah..untung umah dekat..
Cinta Fitri..sapa tgk???.....ada ke org nk jawap ni..hihihi......


                                                        pendukung utama Farrel & Fitri

wahh minat baget gue sama Teuku Wisnu...gantang lagi...padan la sama Shirren Sungkar..
dgrnye dorg mmg betul bercinta...cocok gitu..hehe...skrg dh masuk episode 112
klu tak silap aku...rasa cerita ni start aku preg ke Amani 7bln spai la skrg dia dh 3m lebih..
lama tu...katanye sinetron terpanjang kt Indon nun..selama 7 musim dan 1002 episode
selama 4 thn...aiyokkk...lamanye..harap2 TV9 ada buat sambungan nnti lepas habis
season 1 ni...sekarang pon cerita dia cam nk spai ending...sinopsis cinta fitri
best jgk lagu dorang..tp jrg dgr kt radio...layanzzzzzzz...




Tiada ulasan: