kengkawan

Jumaat, Mac 12

Angkara Dak Dania

Salam...

Nak cite skit pasal anak dara ku sorg ni..si tecik Dania...
Dlam usia 13bln,dia baru dpt kaki bukan main  laju lg..berjln mcm berlari..
rasa lega la sikt  ummi nyer..klu x masa merangkak x leh nk tinggal
asyik mengutip jer..
Lepas demam hari tu,mmg nakal n x duduk diam.ada jer "pekerjaan' dia buat
tgk la pintu lemari dh terkopak tarik dek dia...huhhh..
makin senang la keja dianak pengguh baju tu....dania dania....



ni satu lg dia dh kasi barai ni tabung..fuhh berpeluh tiak ku..sib baik x kena kaki dia..
pas kasi pecah pandai lak dia larikkk...duduk senyap jer..takot la tu ummi marah..
sblm ni dia  x penah kaco pon tabung tu..smlm terbarai gak akhirnye pemberian kwn
masa besday dia hari tu..dania dania....



5 ulasan:

sue79 berkata...

pandainya dak dania ni..
nape pecah tabung yg takde isi?
len kali kasi pecah tabung yg ade isi, baru best..
hehehe..

Eyta@hot mama berkata...

hik..hik.. hik...comelnyer keletah dak dania. Dah pecahkan tabung pandai dia lari duk diam yer..

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

hikhikhik...pandai tul dak dania menguji ummi. mesti muka dania comel buat muka tak bersalah lepas kopakkan pintu lemari dan pecahkan tabung. kakakaka....len kali jgn peningkan pala umi tau, dania....

isma berkata...

itu lah..kita cuma risau kena kaki dia jer..adui haii dania...

myraudhatulukhuwah berkata...

Dania ni cerdiknya....
hu hu sampai pecahkan pintu almari..
alahai teringat anak makcik yang suka duduk dalam almari masa dia kecik...